Zum Inhalt springen

Warenkorb

Dein Warenkorb ist leer

Versand

Wat is de verwachtte levertijd van mijn bestelling?

In het winkelmandje tonen we steeds een indicatie van de te verwachten leveringstermijn van de producten. Het is mogelijk dat er verschillende leverdata worden weergegeven. Dit kan betekenen dat je bestelling in meerdere zendingen wordt geleverd. Op de betalingspagina krijg je een duidelijker overzicht van de producten en de eventuele zendingen.

Als je producten met verschillende leveringstermijnen in één zending combineert, houd dan rekening met de langste leveringstermijn. Zodra alle producten op die locatie beschikbaar zijn, wordt je bestelling verzonden.


Hoe wordt mijn pakket verzonden?

De verzendingen in België en Nederland worden meestal uitgevoerd door onze partners Bpost, DPD, DHL en GLS. De producten worden verpakt in een kartonnen doos of een plastic verzendenvelop. Zodra je artikelen in ons magazijn zijn verpakt, ontvang je diezelfde avond een e-mail met de trackinginformatie waarmee je de levering online kunt volgen.

Sommige artikelen worden rechtstreeks vanuit het magazijn van onze leveranciers naar jou verzonden. Zodra wij de trackinginformatie van deze zendingen ontvangen, voegen we deze toe aan je bestelling.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten kunnen variëren afhankelijk van de locatie en de bestemming van je pakket. Op de checkoutpagina krijg je steeds een aangepaste berekening van de verzendkosten. Bij bestellingen vanaf €75 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening, zowel in België als in Nederland. In veel gevallen geniet je dus van gratis verzending.

Voor leveringen naar andere landen kunnen de verzendkosten hoger zijn, ongeacht het orderbedrag.

 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Een product retourneren is heel eenvoudig. Ga naar de klantenzone via account.bedtextielonline.be of log in bovenaan de website via de knop met het mannetje. Hier kun je je laatste bestellingen bekijken en de producten selecteren die je wilt retourneren.

Heb je geen account aangemaakt? Neem dan contact op via info@bedtextielonline.be, en wij helpen je verder met het verkrijgen van een retourlabel.

De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Een bedrag van €5,95 wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Houd rekening met de volgende voorwaarden:

  • We ontvangen het geretourneerde pakket binnen 30 dagen na levering.
  • De producten zijn ongebruikt en ongewassen.
  • De producten bevinden zich, indien mogelijk, in de originele verpakking.

 

Mijn product voldoen niet aan deze voorwaarden, wat nu?

Geen probleem, het kan gebeuren dat sommige producten niet meer voldoen aan de bovenstaande retourvoorwaarden. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als de producten niet meer in de originele verpakking zitten, niet schoon zijn, of al gewassen zijn.

Als deze producten echter nog wel verkoopbaar zijn (bijvoorbeeld als outletproduct), doen wij ons best om je alsnog van dienst te zijn. In dergelijke gevallen vergoeden we maximaal 75% van de aanschafwaarde van het product.

We vragen je vriendelijk om dit vooraf zo volledig mogelijk aan ons door te geven. Zo kunnen wij beoordelen of een retourzending zinvol is.

 

Wat zijn de kosten voor een retour?

De retourkosten van €5,95 zijn voor eigen rekening, tenzij het gaat om een product dat je defect hebt ontvangen. In dat geval nemen wij alle kosten voor het retourneren volledig voor onze rekening.

 

In welke landen wordt er geleverd?

Wij leveren standaard in België en Nederland. Wil je je bestelling op een andere locatie laten bezorgen? Neem dan contact met ons op via info@bedtextielonline.be.